4 תשובות
כן, כל עוד אלה נעליים סגורות זה סבבה
כן.
שואל השאלה:
אני כבר שולטת בנהיגה, אז לשים? יש לי מחר שיעור וממש בא לי לשים אותן
אנונימית
שואל השאלה:
כי הן כבדות כאלה
ולשיעורי נהיגה תמיד אומרים שעדיף לבוא עם נעל שאפשר להרגיש את הדוושה.
אנונימית