4 תשובות
כן, כל עוד אלה נעליים סגורות זה סבבה
כן.
שואל השאלה:
אני כבר שולטת בנהיגה, אז לשים? יש לי מחר שיעור וממש בא לי לשים אותן
אני כבר שולטת בנהיגה, אז לשים? יש לי מחר שיעור וממש בא לי לשים אותן
אנונימית
שואל השאלה:
כי הן כבדות כאלה
ולשיעורי נהיגה תמיד אומרים שעדיף לבוא עם נעל שאפשר להרגיש את הדוושה.
כי הן כבדות כאלה
ולשיעורי נהיגה תמיד אומרים שעדיף לבוא עם נעל שאפשר להרגיש את הדוושה.
אנונימית
באותו הנושא: