7 תשובות
תחגגי לו יום הולדת ואירי שבוע תיפרדי ממנו
עכשיו. אין טעם להישאר ולהעמיד אותך במצב לא נוח ולהעמיד אותו בהרגשה מגעילה.
עכשיו. באמת שאין טעם שתשארו איתו
עכשיו. פשוט עכשיו. תחשבי שאחר כך הוא יבין ויתבאס על השקרים מהיומולדת שלו. פשוט עכשיו.
כל זמן שאת איתו כשאת לא אוהבת אותו באמת ואת רק משקרת לו יותר ויותר רק פוגע בו יותר . אני חושבת שאת צריכה להיפרד ממנו פנים מול פנים .. אני יודעת שזה קשה אבל להיפרד ממישהו בדרך אחת תמיד יוצא גרוע .. אז אני מציאה שתחפרדי ממנו פנים מול פנים אבל תסבירי לו למה כי הוא בן אדם ומגיע לו לדעת ... וחוץ מזה אם הוא באמת אוהב אותך הוא לא יכריח אותך להישאר אם את לא רוצה
ביום הולדת.
שאם כבר ישנא אותך, אז עד הסוף.
עכשיו, אל תחגגי לו יום הולדת כאילו כלום