8 תשובות
אני באה איתך
את יכולה לצאת לבד
כמו שאמרו למעלה, משפחה
הורים?
אני אבוא
אנונימי
את רושמת
058...... חח סתם
פשוט תלכי יום אחר שיכולים או שתראי בפלאפון שיצא או סרט אחר שכבר יצא או שתלכי לבד מה שאת רוצה
לראות בנטפליקס עם עצמך הכי טוב שיש
לבד, גם אני הלכתי לבד לא כזה ממזמן
תמצאי חיים .......