7 תשובות
הגיוני לגמרי
כן
אבל כמה זמן עבר מאז?
אבל כמה זמן עבר מאז?
יאפ
שואל השאלה:
עשיתי את הטיפול שורש לפני 5 שנים בערך והחלפתי סתימה לפני כמה חודשים
זה לא תמיד כואב אבל זה בא בגלים...
עשיתי את הטיפול שורש לפני 5 שנים בערך והחלפתי סתימה לפני כמה חודשים
זה לא תמיד כואב אבל זה בא בגלים...
אנונימית
זה נשמע לי קצת מוזר, אבל אם הקופראים אומרים שזה בסדר אז כנראה זה בסדר
פשוט אחרי שאני עשיתי טיפול שורש הייתה לי תחושת לחץ כזאת וקצת כאב רק לכמה חודשים ועכשיו אני לא מרגישה בזה כלום
פשוט אחרי שאני עשיתי טיפול שורש הייתה לי תחושת לחץ כזאת וקצת כאב רק לכמה חודשים ועכשיו אני לא מרגישה בזה כלום
שואל השאלה:
כן גם לי היה ככה אחרי הטיפול, אז אין לי מושג למה זה חזר :\
כן גם לי היה ככה אחרי הטיפול, אז אין לי מושג למה זה חזר :\
אנונימית
זה בסדר קןרה לי הרבה
באותו הנושא: