2 תשובות
אין כיבוש כי אין עם פלסתינאי. תמיד תמיד היו יהודים בארץ ישראל אפילו שלא הרבה ולפני 150 שנה בערך באו ערבים מכל מיני מדינות כדי לעבוד פה ופתאום שחזרנו לפה אז הם החליטו שהם עם וזה לא נכון
כיבוש הוא השתלטות של קבוצה אתנית או מדינה אחת על אחרת או על חלק ממנה או על שטחים בשליטתה.