11 תשובות
tommy ו212 א מ ל ה
הוגו והזה הזהב (הבקבוק בצבע זהב)
ואקס זה דורדוראנט טוב
ואקס זה דורדוראנט טוב
דיזל
^יואוו נכון 212 יש לו ריח ממש טוב חבר שלי שם אותו
jovan-mask
icon
icon
כל הבשמים של הגברים טובים דומיננטיים
עם ריחות חזקים משערים כאלה ונשארים לאורך זמן
עם ריחות חזקים משערים כאלה ונשארים לאורך זמן
אנונימית
שואל השאלה:
איזה אקס? יש לי את הבלאק והבלאק נייט
איזה אקס? יש לי את הבלאק והבלאק נייט
אנונימי
שואל השאלה:
מה אתן אומרות על בושם של קלווין קליין?
ושם אדידס?
מה אתן אומרות על בושם של קלווין קליין?
ושם אדידס?
אנונימי
one million, rochas
בקושי בנים יודעים מה מריך טוב אז מי תענה לך על זה
אנונימי
הוגו
אנונימית
באותו הנושא: