18 תשובות
שואל השאלה:
מה קריטי בזה? אני בטוחה שלא קראת בכלל..
מה קריטי בזה? אני בטוחה שלא קראת בכלל..
אנונימית
הם צוחקים איתך.. תזרמי איתם
איך אני שונאת שאומרים אל תשימי עליהם הם סתם דוחים ודברים כאלה, צודקת יש מצב שזה פוגע אבל אולי גם הם מנסים להתחבר אלייך ולא מצליחים אל תאשימו אותם בזה
איך אני שונאת שאומרים אל תשימי עליהם הם סתם דוחים ודברים כאלה, צודקת יש מצב שזה פוגע אבל אולי גם הם מנסים להתחבר אלייך ולא מצליחים אל תאשימו אותם בזה
אנונימית
שואל השאלה:
תראו בהתחלה כשהגעתי מכל הבתי ספר שהייתי בהם זה הבית ספר היחיד שכן הייתה לי נוכחות וכן היו שואלים שאלות בהתחלה ואומרים לי כל יום בוקר טוב שזה השיא, לי? בוקר טוב? תמיד הייתי אוויר.
פתחו את הדלת בפני, וככל שהפסקתי להגיב אליהם יותר ויותר בגלל הקושי הדפוק שלי הם התרחקו כי הכביכול "דחייה" הגיע מימני. עכשיו הם בטוחים שאני לא רוצה להיות בקרבת אנשים כי אני מתרחקת אבל אני כן.. אוף אני חתיכת בן אדם מתוסבך.
זה אולי לא מצדיק את ההתנהגות שלהם אבל אני כן מבינה את איך שהם רואים אותי מבחוץ, נכון שזה לא הופך את ההערות המיותרות האלה לבסדר אבל מה אני יכולה לעשות..?
ואיזה לקטול אותם אני בקושי מדברת עם אנשים בכלל
תראו בהתחלה כשהגעתי מכל הבתי ספר שהייתי בהם זה הבית ספר היחיד שכן הייתה לי נוכחות וכן היו שואלים שאלות בהתחלה ואומרים לי כל יום בוקר טוב שזה השיא, לי? בוקר טוב? תמיד הייתי אוויר.
פתחו את הדלת בפני, וככל שהפסקתי להגיב אליהם יותר ויותר בגלל הקושי הדפוק שלי הם התרחקו כי הכביכול "דחייה" הגיע מימני. עכשיו הם בטוחים שאני לא רוצה להיות בקרבת אנשים כי אני מתרחקת אבל אני כן.. אוף אני חתיכת בן אדם מתוסבך.
זה אולי לא מצדיק את ההתנהגות שלהם אבל אני כן מבינה את איך שהם רואים אותי מבחוץ, נכון שזה לא הופך את ההערות המיותרות האלה לבסדר אבל מה אני יכולה לעשות..?
ואיזה לקטול אותם אני בקושי מדברת עם אנשים בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
כמובן שאני לא יושבת ומחכה לקסם, אני מתקדמת בתהליך עם פסיכולוגית רק שזה לא תהליך של יומיים..
בכל מקרה תודה רבה לכולכם אני ממש ממש מעריכה שקראתם והקדשתם מזמנכם וטרחתם לענות❤
כמובן שאני לא יושבת ומחכה לקסם, אני מתקדמת בתהליך עם פסיכולוגית רק שזה לא תהליך של יומיים..
בכל מקרה תודה רבה לכולכם אני ממש ממש מעריכה שקראתם והקדשתם מזמנכם וטרחתם לענות❤
אנונימית
מה?...
אם הם צחקו וזרמו, ספרי שתפי, גם אם הם יצחקו את בנאדם רגיל ונורמלי לגמרי ואין מה לצחוק עלייך.
אני בטוח שאם תשתפי כמו ששיתפת עכשיו הם ירצו להתקרב, להכיר, ואפילו להתיידד איתך כי הם חשבו שאת בלי רגשות ועכשיו את תנפצי להם את התבנית שעד עכשיו הם חשבו לפיה..
את תרגישי הרבה יותר טוב עם עצמך ברגע שתשתפי ותפרקי לא כמו הראשון שהגיב כאן
אם הם צחקו וזרמו, ספרי שתפי, גם אם הם יצחקו את בנאדם רגיל ונורמלי לגמרי ואין מה לצחוק עלייך.
אני בטוח שאם תשתפי כמו ששיתפת עכשיו הם ירצו להתקרב, להכיר, ואפילו להתיידד איתך כי הם חשבו שאת בלי רגשות ועכשיו את תנפצי להם את התבנית שעד עכשיו הם חשבו לפיה..
את תרגישי הרבה יותר טוב עם עצמך ברגע שתשתפי ותפרקי לא כמו הראשון שהגיב כאן
טוב, פסקה ראשונה, הילדים שאומרים לך בואי מכות, רצינית מידיי, לא צוחקת מכלום, מפחידה
זה פשוט ילדים לא טובים
זה פשוט ילדים לא טובים
מה זה א. ק.?
אה הבנתי.
טוב קראתי הכל, ולא לא כדאי לך בכלל לחשוך חולשות, זה רק יתן להם פוש להתעלל בך.
אלה ילדים שמשעמם להם, ואת כמו אטרקציה, כי בשבילם את שונה מהם(למרות שזה לטובה)
אל תקחי ללב, אסור לך להתרגש מאנשים שלא אכפת להם ממך, זה כמו החטא הכי גדול שאת יכולה לעשות.
בעבר אני גם הייתי במצב שלך כשהייתי בבית ספר, גם הייתי ילד שתמיד שותק כי היו לי את החולשות שלי, ילדים היו מקנאים, מנצלים, ומה לא. עד שלמדתי יותר להיות בלתי ניראה ולנסות לבלוט בדברים חכמים ויכולות שיגרמו לכולם להעריך אותי, כמו ציור, נושאי לימוד, ותחביבים מסביב.
מאז מאוד התגברתי על זה ואני עם בוכטות של ביטחון, והשגתי כלים ברמה שהחולשות דווקא מחזקות אותי עד שרמה שאני יכול להיות הרבה מעל הממוצע, וגם את יכולה.
אל תיהיי נואשת, אל תורידי סטנדרטים, את לא איזה ****, תשמרי על הערך שלך, כדאי שתגדלי קצת ותמצאי גבר מושלם שיעשה ממך האישה הכי מאושרת בעולם, ורק מה שהוא חושב ישנה לך, לא מה שכמה ילדים חסרי ערכים חושבים.
זה הטיפ הכי גדול שאני יכול לתת לך, אני בטוח שזה מה שהייתי עושה במקומך.
שמרי על השלמות שלך, כי כרגע את מושלמת.
את כמו פרח שרוצה לפרוח, אסור לך לתת לתת למישהו למנוע ממך ולזהם אותך, את חייבת להגיע לפריחה שלך לא משנה מה :)
טוב קראתי הכל, ולא לא כדאי לך בכלל לחשוך חולשות, זה רק יתן להם פוש להתעלל בך.
אלה ילדים שמשעמם להם, ואת כמו אטרקציה, כי בשבילם את שונה מהם(למרות שזה לטובה)
אל תקחי ללב, אסור לך להתרגש מאנשים שלא אכפת להם ממך, זה כמו החטא הכי גדול שאת יכולה לעשות.
בעבר אני גם הייתי במצב שלך כשהייתי בבית ספר, גם הייתי ילד שתמיד שותק כי היו לי את החולשות שלי, ילדים היו מקנאים, מנצלים, ומה לא. עד שלמדתי יותר להיות בלתי ניראה ולנסות לבלוט בדברים חכמים ויכולות שיגרמו לכולם להעריך אותי, כמו ציור, נושאי לימוד, ותחביבים מסביב.
מאז מאוד התגברתי על זה ואני עם בוכטות של ביטחון, והשגתי כלים ברמה שהחולשות דווקא מחזקות אותי עד שרמה שאני יכול להיות הרבה מעל הממוצע, וגם את יכולה.
אל תיהיי נואשת, אל תורידי סטנדרטים, את לא איזה ****, תשמרי על הערך שלך, כדאי שתגדלי קצת ותמצאי גבר מושלם שיעשה ממך האישה הכי מאושרת בעולם, ורק מה שהוא חושב ישנה לך, לא מה שכמה ילדים חסרי ערכים חושבים.
זה הטיפ הכי גדול שאני יכול לתת לך, אני בטוח שזה מה שהייתי עושה במקומך.
שמרי על השלמות שלך, כי כרגע את מושלמת.
את כמו פרח שרוצה לפרוח, אסור לך לתת לתת למישהו למנוע ממך ולזהם אותך, את חייבת להגיע לפריחה שלך לא משנה מה :)
לחסוף** טוב אני לא יכול לערוך
פאק, לחשוף* שעה מאוחרת חח חח חח
אוקיי קראתי הכל. לדעתי אם את רוצה לפתוח את זה מול הכיתה לכי על זה.
אני יודעת שילדים יכולים להיות רעים, אבל לרוב מדובר במצוקות אישיות שלהם בעצמם, ואז כשמישהו בא ונחשף הם יכולים להרגיש הזדהות ומתוך ההזדהות להבין את הפגיעה. גם חלק מהם נגררים אחד אחרי השני בלי לתת את הדעת להשלכות.
לדעתי תשתפי מישהו מבוגר, את המחנכת או היועצת במה שכתבת פה ושיעזרו לך לדבר מול הכיתה.
אין סיבה שזה יימשך ועוד ילווה אותך אחר כך כשתתבגרי וזה יהיה הזיכרון שלך מבית הספר.
מה גם שכמו שכתבתי לא אתפלא אם חלק מהם סוחבים מצוקות אישיות מי פחות מי יותר, וזו הדרך שלהם להתמודד, לפגוע ב"חלש" מהם. בהצלחה!
אגב, בתור אחת שהייתה אאוטסיידרית וקראו לה מוזרה והיום אני 180 מעלות ממה שהייתי החיים יבגרו אותך וישנו אותך, את עוד תמצאי את עצמך מסתכלת מלמעלה על חלק מהם, ואת תסתכלי לאחור ותרגישי שזו ילדה אחרת מי שהיית בבית ספר, מהדברים האלה רק מתחזקים!
אני יודעת שילדים יכולים להיות רעים, אבל לרוב מדובר במצוקות אישיות שלהם בעצמם, ואז כשמישהו בא ונחשף הם יכולים להרגיש הזדהות ומתוך ההזדהות להבין את הפגיעה. גם חלק מהם נגררים אחד אחרי השני בלי לתת את הדעת להשלכות.
לדעתי תשתפי מישהו מבוגר, את המחנכת או היועצת במה שכתבת פה ושיעזרו לך לדבר מול הכיתה.
אין סיבה שזה יימשך ועוד ילווה אותך אחר כך כשתתבגרי וזה יהיה הזיכרון שלך מבית הספר.
מה גם שכמו שכתבתי לא אתפלא אם חלק מהם סוחבים מצוקות אישיות מי פחות מי יותר, וזו הדרך שלהם להתמודד, לפגוע ב"חלש" מהם. בהצלחה!
אגב, בתור אחת שהייתה אאוטסיידרית וקראו לה מוזרה והיום אני 180 מעלות ממה שהייתי החיים יבגרו אותך וישנו אותך, את עוד תמצאי את עצמך מסתכלת מלמעלה על חלק מהם, ואת תסתכלי לאחור ותרגישי שזו ילדה אחרת מי שהיית בבית ספר, מהדברים האלה רק מתחזקים!
^לפתוח את זה מול הכיתה?????? את משוגעת????? זאת התאבדות חברתית
שואל השאלה:
foodhoom
אני מתלבטת אם לשתף כי כמו שכבר כתבתי זה לחשוף את החולשות שלי, זה קשה בטירוף ויש גם אופציה שזה יהיה לרעתי ולא יקבלו את זה או לא ידעו להכיל או לא יודעת מה.. אולי זה ירחיק אותם. ההערות האלה שהן לרוב בצחוק הן עוד מראות על נוכחות שלי, משהו שלא היה לי באף בית ספר ואני לא רוצה לאבד את זה..
מוו~
מה זה ילדים לא טובים? לא הבנת אותי..הם לא מחפשים להתעלל בי ממש לא להפך הם דווקא כן רוצים להכיר וכמו שאני לא יודעת איך אז זאת הדרך שלהם, הם מצפים שאני אגיב בחזרה אני נראית להם כל כך סנובית ובקושי עונה כשהם אומרים לי בוקר טוב..
אני מאוד יכולה להבין את הצד שלהם. כמו שכבר עניתי לפודהום בשום בית ספר לא פנו אלי בכלל. זה מטורף בשבילו אלה הרבה הזדמנויות שאני יכולה לנצל ולהפוך אותם לחברות אבל אני לא עושה את זה בגלל הקושי שלי..
הם ממש לא מנצלים ולא מתעללים ולא כלום, פשוט הטריד אותי שההגנה שלי הזאת של להראות כאילו קשיחות היא עד כדי קח רצינית שמה שעלה לאותה ילדה לראש בצחוק כמובן זאת א.ק. מבין מה אני אומרת? כאילו אני מודעת לאיך הם רואים אותי מהצד אבל לא תיארתי לעצמי שעד כדי שהם רואים אותי ממש כאחת שלא צוחקת וממש מסתגרת.. אבל זה בגלל חוסר ביטחון שאני לא מראה את מי שאני ומתנהגת רגיל. כי אני כן מתנהגת רגיל אני בן אדם כמו כולם..
ותודה רבה לך על העידוד והמוטיבציה והזמן שהקדשת, יותר ממעריכה!
foodhoom
אני מתלבטת אם לשתף כי כמו שכבר כתבתי זה לחשוף את החולשות שלי, זה קשה בטירוף ויש גם אופציה שזה יהיה לרעתי ולא יקבלו את זה או לא ידעו להכיל או לא יודעת מה.. אולי זה ירחיק אותם. ההערות האלה שהן לרוב בצחוק הן עוד מראות על נוכחות שלי, משהו שלא היה לי באף בית ספר ואני לא רוצה לאבד את זה..
מוו~
מה זה ילדים לא טובים? לא הבנת אותי..הם לא מחפשים להתעלל בי ממש לא להפך הם דווקא כן רוצים להכיר וכמו שאני לא יודעת איך אז זאת הדרך שלהם, הם מצפים שאני אגיב בחזרה אני נראית להם כל כך סנובית ובקושי עונה כשהם אומרים לי בוקר טוב..
אני מאוד יכולה להבין את הצד שלהם. כמו שכבר עניתי לפודהום בשום בית ספר לא פנו אלי בכלל. זה מטורף בשבילו אלה הרבה הזדמנויות שאני יכולה לנצל ולהפוך אותם לחברות אבל אני לא עושה את זה בגלל הקושי שלי..
הם ממש לא מנצלים ולא מתעללים ולא כלום, פשוט הטריד אותי שההגנה שלי הזאת של להראות כאילו קשיחות היא עד כדי קח רצינית שמה שעלה לאותה ילדה לראש בצחוק כמובן זאת א.ק. מבין מה אני אומרת? כאילו אני מודעת לאיך הם רואים אותי מהצד אבל לא תיארתי לעצמי שעד כדי שהם רואים אותי ממש כאחת שלא צוחקת וממש מסתגרת.. אבל זה בגלל חוסר ביטחון שאני לא מראה את מי שאני ומתנהגת רגיל. כי אני כן מתנהגת רגיל אני בן אדם כמו כולם..
ותודה רבה לך על העידוד והמוטיבציה והזמן שהקדשת, יותר ממעריכה!
אנונימית
שואל השאלה:
cute chen
זה לא משהו שאני לגמרי פוסלת, הבית ספר שלי מיוחד אלה ילדים ברמה ולא כמו הנוער האכזרי.. אני מתגאה בבית ספר. זה בית ספר שלא פשוט בכלל להתקבל אליו ומעולם לא ראיתי ילדים טובים יותר שמקבלים את כ ו ל ם
ותאמינו לי הייתי בהמון בתי ספר בחיים שלי, היו תקופות שעברתי כל שנה לעוד בית ספר חדש וזה המוצלח ביותר. יש לו שם מיוחד בארץ.. בית ספר לאמנויות לא חינוך מיוחד או משהו וגם ממש לא בתל אביב אם תהיתם.
לכן אני שוקלת את זה כי אני מאמינה שיקבלו.. אבל תמיד יש את החשש הזה..
ותודה רבה גם לך וואו לכולם אתה מדהימים זה לא מובן מאליו! הייתי נותנת גם לך פרח אבל נגמר לי :/
cute chen
זה לא משהו שאני לגמרי פוסלת, הבית ספר שלי מיוחד אלה ילדים ברמה ולא כמו הנוער האכזרי.. אני מתגאה בבית ספר. זה בית ספר שלא פשוט בכלל להתקבל אליו ומעולם לא ראיתי ילדים טובים יותר שמקבלים את כ ו ל ם
ותאמינו לי הייתי בהמון בתי ספר בחיים שלי, היו תקופות שעברתי כל שנה לעוד בית ספר חדש וזה המוצלח ביותר. יש לו שם מיוחד בארץ.. בית ספר לאמנויות לא חינוך מיוחד או משהו וגם ממש לא בתל אביב אם תהיתם.
לכן אני שוקלת את זה כי אני מאמינה שיקבלו.. אבל תמיד יש את החשש הזה..
ותודה רבה גם לך וואו לכולם אתה מדהימים זה לא מובן מאליו! הייתי נותנת גם לך פרח אבל נגמר לי :/
אנונימית
את רואה את זה הכי טוב, אני סומך עלייך לעשות את ההחלטות הנכונות ^^
שואל השאלה:
^_^
^_^
אנונימית
שמעי איזו נחמדה את!!
ואת לגמרי זכית בקרש קפיצה שהם לא באו לרדת עלייך, והם רוצים להתחבר אלייך בגלל מי שאת, ואני מקווה שאת עכשיו תגדילי את המשמעות של עצמך ותביני כמה שווה את!
וזה שבבית ספר אחד לא שמו עלייך, לא אומר שכולם ככה.. בעלך לעתיד יתאהב בך בשנייה הראשונה אם לא השלישית או הרביעית.
בכל מקרה את גם ממש בנאדם חזק שהעלאת את הרעיון הזה לחשוף ולשתף את החולשה שלך.
היום קראתי בעיתון שהיום יש מורה שהוא סובל מגמגום, וזה התחיל בכיתה א' בזה שהוא פשוט קם ואמר לכל הכיתה "אני מגמגם", ולגמרי קיבלו אותו, והיום שהוא מורה, הוא רואה שצוחקים מבושה, ויש בוגרים שמדברים ברצינות ולא יורדים עליו בכלל.
אני חושב שבאמת יש בריונים בגלל שהם עצמם חלשים ויש להם בעיות אישיות כמו שמישהו מתחתיי/מעליי כתב, וברגע שאתה משתף, הם יכולים להזדהות וזו הסיבה אולי שלא צוחקים על אותו מורה שהיה פעם תלמיד מגמגם.
אני גם איתך בכל החלטה שתעשי!
ואת לגמרי זכית בקרש קפיצה שהם לא באו לרדת עלייך, והם רוצים להתחבר אלייך בגלל מי שאת, ואני מקווה שאת עכשיו תגדילי את המשמעות של עצמך ותביני כמה שווה את!
וזה שבבית ספר אחד לא שמו עלייך, לא אומר שכולם ככה.. בעלך לעתיד יתאהב בך בשנייה הראשונה אם לא השלישית או הרביעית.
בכל מקרה את גם ממש בנאדם חזק שהעלאת את הרעיון הזה לחשוף ולשתף את החולשה שלך.
היום קראתי בעיתון שהיום יש מורה שהוא סובל מגמגום, וזה התחיל בכיתה א' בזה שהוא פשוט קם ואמר לכל הכיתה "אני מגמגם", ולגמרי קיבלו אותו, והיום שהוא מורה, הוא רואה שצוחקים מבושה, ויש בוגרים שמדברים ברצינות ולא יורדים עליו בכלל.
אני חושב שבאמת יש בריונים בגלל שהם עצמם חלשים ויש להם בעיות אישיות כמו שמישהו מתחתיי/מעליי כתב, וברגע שאתה משתף, הם יכולים להזדהות וזו הסיבה אולי שלא צוחקים על אותו מורה שהיה פעם תלמיד מגמגם.
אני גם איתך בכל החלטה שתעשי!
שואל השאלה:
תודה על התמיכה! זה משהו שאני בינתיים רק אומרת אבל להעלות את זה בדעתי זה כבר משהו, נתת לי גם עוד כמה זוויות שאוכל להסתכל דרכן, אשקול את זה ברצינות.
תודה על התמיכה! זה משהו שאני בינתיים רק אומרת אבל להעלות את זה בדעתי זה כבר משהו, נתת לי גם עוד כמה זוויות שאוכל להסתכל דרכן, אשקול את זה ברצינות.
אנונימית