22 תשובות
וואי הבאת רעיון.
לא
אבל צריכים ללמד אותו בצורה חילונית לחילוניים ודתית לדתיים.
אבל צריכים ללמד אותו בצורה חילונית לחילוניים ודתית לדתיים.
כן.
לדעתי לא, אם לא "יכריחו" אותנו ללמוד תנ"ך אז לא נלמד תנ"ך וזה ישכח
כן, בתיכון. אני מניחה שזה יהיה הוגן ללמוד לפחות את הבסיס.
לא
ו-therealmadcrazyguy,
מלמדים חילונים ודתיים תורה בצורה שונה
ו-therealmadcrazyguy,
מלמדים חילונים ודתיים תורה בצורה שונה
לא
תנ"ך זה ההיסטוריה של העם היהודי, גם אם לא כל מה שכתוב שם קרה מילה במילה, עדיין זה שלנו, של העם. היסטוריה זה חשוב. לא רק מה שקרה לפני 200 שנה.
^לא כולם מאמינים שזה באמת מה שקרה. חוץ מזה, יש מלא אתאיסטים, נוצרים ומוסלמים בכיתות רגילות שלומדים תנך לא מרצון, זה אפילו לא העם או האמונה שלהם.
מה הקשר אתאיסטים לא אתאיסטים, אנחנו חיים במדינת ישראל, המדינה היהודית. זה ספר היסטוריה של העם. אני אתאיסט בעצמי זה לא קשור אחד לשני.
לפי דעתי, זה כן קשור. אני גם אתאיסטית, ואני לא רואה שום צורך ללמוד על דברים שאני אישית חושבת שהם בולשיט, בלי להעליב אמונה של אף אחד פה.
autum אני יודע איך מלמדים כי אני למדתי בבית ספר דתי (אבל אני לא דתי)
הייתי מעדיף שילמדו את התנך בצורה של ספר ולא משהו מעבר
הייתי מעדיף שילמדו את התנך בצורה של ספר ולא משהו מעבר
אני גם יודעת איך מלמדים...
והצורה שמלמדים חילוניים שונה מאיך שמלמדים דתיים.
את החילונים מלמדים יותר תכלס עם עובדות באמת כמו ספר פשוט. ואת הדתיים מלמדים עם שילוב של אמונה ודברים שבכללי החילונים היו מטילים בהם ספק ולא היו מסכימים ללמוד את זה.
אז הדרך שבה מלמדים חילונים היא עוד סבירה.
והצורה שמלמדים חילוניים שונה מאיך שמלמדים דתיים.
את החילונים מלמדים יותר תכלס עם עובדות באמת כמו ספר פשוט. ואת הדתיים מלמדים עם שילוב של אמונה ודברים שבכללי החילונים היו מטילים בהם ספק ולא היו מסכימים ללמוד את זה.
אז הדרך שבה מלמדים חילונים היא עוד סבירה.
יודע
אני הייתי מעדיף ללמוד חילוני ולא דתי..
אני הייתי מעדיף ללמוד חילוני ולא דתי..
נראה לי שכן ...
לא, כאילו, אני בכלל לא ממש מאמינה ביהדות אבל אנחנו כן חיים פה בישראל וזה כן משהו שמאוד מסמל את העם כאן, וגם הרבה מהיחסית סוף של הספר זה כבר אירועים הסטוריים באמת. מה שכן, אני לא חושבת שצריך ללמד את זה מהיסודי עד לתיכון, כי יוצא מצב שאתה לומד את אותו הדבר 3 פעמים. ביסודי אתה מתחיל מבראשית ובסוף ו' מסיימים את התנ"ך. אחר כך בחטיבה עוד פעם ואחר כך בתיכון עוד פעם וזה ממש מיותר.
בנוסף יש פה הרבה נוצרים ומוסלמים וזה דיי מטופש שהם יצטרכו לחרוש על מידע שבכלל לא נוגע להם, זה היה מעצבן אותי אם הייתי מוכרחת ללמוד על דת שלא שלי ואני לא מאמינה בה.
בנוסף יש פה הרבה נוצרים ומוסלמים וזה דיי מטופש שהם יצטרכו לחרוש על מידע שבכלל לא נוגע להם, זה היה מעצבן אותי אם הייתי מוכרחת ללמוד על דת שלא שלי ואני לא מאמינה בה.
אני מאמינה שצריך ללמד את זה פעם אחת ולא 8 אלף פעם.
ממש לא
מקצוע כמו כולם
מדינת יהודית תסבלו
מקצוע כמו כולם
מדינת יהודית תסבלו
כן זה צריך להיות בחירה לא כולם מאמינים ואחרי הכל זה סיפור ואני מבטיח שאני יחיה טוב גם בלי זה
ממש לא
כן
אנונימית
באותו הנושא: