6 תשובות
לא מצאת מישהו שיהיה שווה אותך
שואל השאלה:
ממש אף אחד ככ הרבה זמן איך זה הגיוני??
ממש אף אחד ככ הרבה זמן איך זה הגיוני??
אנונימית
כן הגיוני
הגיוני, גם אני לא מתאהבת אני לא מכירה מישהו מתאים
אין מישהו שאת נמשכת עליו זה הגיוני בזמן האחרון גם אני
שואל השאלה:
זה כבר 4 5 שנים בלי להרגיש כלום כלום ולא להימשך ? והתאהבתי רק פעם אחת תתקופה קצרה אז אני לא?
זה כבר 4 5 שנים בלי להרגיש כלום כלום ולא להימשך ? והתאהבתי רק פעם אחת תתקופה קצרה אז אני לא?
אנונימית
באותו הנושא: