2 תשובות
איזה ביקורת כבר אפשר לתת
האוכל טעים, טיפה יקר יחסית למה שמקבלים אבל בסך הכל אחלה
האוכל טעים, טיפה יקר יחסית למה שמקבלים אבל בסך הכל אחלה
שואל השאלה:
ככה לא כותבים ביקורת חחח, איך המקום נראה ואיך העובדים מתייחסים והאם מגישים בזמן והכל
ככה לא כותבים ביקורת חחח, איך המקום נראה ואיך העובדים מתייחסים והאם מגישים בזמן והכל
באותו הנושא: