2 תשובות
איזה ביקורת כבר אפשר לתת
האוכל טעים, טיפה יקר יחסית למה שמקבלים אבל בסך הכל אחלה
שואל השאלה:
ככה לא כותבים ביקורת חחח, איך המקום נראה ואיך העובדים מתייחסים והאם מגישים בזמן והכל