6 תשובות
שואל השאלה:
למה שהם ירגישו יותר חזקים?
למה שהם ירגישו יותר חזקים?
אנונימית
כי הם רואים אותם כמטרה קלה, הם מרגישים עוצמתיים לעומת הילדים שהם לבד.
כי הם יכולים (לא שזה הופך את
זה לבית ספר) זה מעלה להם את הביטחון הפ מרגישים חזקים ולא חסר ילדים רעים
זה לבית ספר) זה מעלה להם את הביטחון הפ מרגישים חזקים ולא חסר ילדים רעים
גם תשים לב שלשמנים , ג'ינג'ים וכולי
פשוט ילדים הם כל כך רעים
פשוט ילדים הם כל כך רעים
כי הם מרגישים חזקים יותר.
כי הם מרגישים חזקים יותר מול חלשים.. כאלה שהם שקטים או בודדים או חלשים ואין להם חברים שהיהו בעדם .. תאמיני לי אני יודעת ..
באותו הנושא: