6 תשובות
זה עלוב אם את חושבת שזה עלוב.
זה לא עלוב
למה ה דווקא מגניב
שלוש
זה אחלה !!
זה הכי טוב
אני ושתי האחיות שלי גם הלכנו היה כיף!
אני ושתי האחיות שלי גם הלכנו היה כיף!
באותו הנושא: