7 תשובות
כן
אם התנשקתם אני הייתי נעלבת גם
זה קצת התחלה של קשר,לא חושבת שאת אמורה
ErO
אני אישית הייתי נפגעת
אם את רוצה תשאלי אותו למה הוא לא הזמין אותך
אני הייתי נעלבת, אבל תראי מי מוזמן למסיבה הזאת אולי הוא עושה רק למשפחה או רק לחברים אני מניחה שאם הוא עושה רק לחברים את לא מכירה אותם ואז תהיי לא קשורה כזה והוא לא רוצה להביך אותך. אם ממש נפגעת אז נסי לדבר איתו על זה.
אל תעלבי מזה.
אתם בקושי מכירים..זה שהתנשקתם לא אומר דבר.
אני הייתי נעלבת..
לא.
הוא חייב לך עדיין כלום, רק התנשקתם לא התחתנתם.