תשובה אחת
את דואגת יותר מידי. כרגע נפרדתם. גם הוא צריך זמן לעצמו. בידיוק בגלל זה נפרדתם. הוא גם אמר שהוא יכתוב לך עוד כמה חודשים, כמה חודשיל זה מלא זמן.. אולי גם את תרצי לדבר, לראות מה איתו, גם אם לא ידידיפ של לדבר כל רגע אלא רק שלום שלום. אם תרצי מה טוב ואם לא אז פשוט תסבירי לו שאת לא מאמינה בזה, אבל זה עוד ככ הרבה זמן, אל תדאגי לזה.