8 תשובות
אם לא תטעיני ייגמר לך
שואל השאלה:
אבל אבל
אין לי כוח
אנונימית
ברצינות?
פשוט קומי ותעשי את זה מהר, זה בול שתי שניות.
בסופו של דבר את גם ככה חוזרת מתחת לשמיכה.
אם את לא רוצה לראות 'שחור' אז תלכי להטעין...
תקומי בלי ברירה הוא פשוט התכבה לך ולא יהיה לך עכשיו מה לעשות,חבל!!
קומי ותחברי אותו למטען
יאללה
קדימה

נו עוד לא קמת?!

אה יופי תודה


נו באמתז ה לא כזהה קשהה


יופי שמחה לראות שקמת p:
אל תטעיני, זה יכבה ואז את תלכי להטעין
שואל השאלה:
אוקיי אז קמתי להטעין
ובדיוק בשניי שחיברתי את המטען נכבה לי הפלאפון
ובגלל שהפלאפון שלי דפוק אז רק עכשיו הוא נדל
אנונימית