5 תשובות
זה יצמח חזרה:)
זה קרה לי כשהייתי בת 4 בערך אבל ירד לי מלא דם וזה היה נורא כואב. וחבשו לי את זה, אני ממליצה לך גם ללכת לקופת חולים או טרם או משהו ושיחבשו לך את זה וינחו אותך איך לטפל בזה כדי שזה לא יזדהם.
תרגיש טוב! אל תדאג בסוף זה צומח אבל תחבוש.
תרגיש טוב! אל תדאג בסוף זה צומח אבל תחבוש.
כל הציפורן תצמח עם הזמן
זה ייצמח שוב, וכאב לי לקרוא את זה
לא זה יצמח שוב
באותו הנושא: