4 תשובות
תשכחי ממנו. את לא צריכה מישהו שלא חושב שאת יפה כמו שאת. המילים שלו לא אמורות להשפיע על הרצון שלך לחיות.
אאוץ'. אני יודעת שזה קשה אבל להתגבר עליו ולא להקשיב לו. אני בטוחה שאת יפה.
עזבי הוא סתם שמן ונמוך, את יכולה למצוא מישהו רזה וגבוה עם גומות ועיניים כחולות הרבה יותר טוב ממנו.
שימי פס אליו , למה את צריכה בחיים שלך מישהו כזה חסר טאקט ועם אופי כזה . אל תתני לדעות שלו להשפיע אלייך , תאמיני בעצמך
X.