5 תשובות
שואל השאלה:
תודה לכם אני הולכת :) !!!
תודה לכם אני הולכת :) !!!
אנונימית
לכי ואל תדפקי חשבון
ללכת, אני בטוחה שאת לא נראת כל כך זוועה:)
וגם אם כן, למי אכיפת
וגם אם כן, למי אכיפת
מזעזע ?
למה המוכרת מסתכלת אייך את ניראית ?
תלכי לקנות
אולי מחר יהיה גשם ואז
תלכי בגשם לקנות
לא דוחים דברים שאפשר לעשות אותם
למה המוכרת מסתכלת אייך את ניראית ?
תלכי לקנות
אולי מחר יהיה גשם ואז
תלכי בגשם לקנות
לא דוחים דברים שאפשר לעשות אותם
יאללה אל תדפקי חשבון
לא באמת אכפת לכולם איך את נראית
לא באמת אכפת לכולם איך את נראית
באותו הנושא: