התחברות
הרשמה
מה אומרים על העדה העיראקית (כאילו איזה סטיגמות יש עליה)
בלי קשר לגזענות!
4 בדצמבר 2018, 10:36
עדות
2 תשובות
יש לי חבר ילדות שהוא חצי עיראקי ולא שמעתי שאמרו לו אף סטיגמה...
=
=^_^=
baby girl שעירים יכולים להיות בכל עדה ולא רק אצל עיראקים...
=
=^_^=
באותו הנושא:
כל הזמן שמתחילים איתי אז שואלים מה העדה שלך ואז אני עונה שאני עיראקית אז מפסיקים לדבר איתי וחוסמים אותי מה הקטע?
אני מתביישת בלהיות תמנייה, יש דרך להחליף עדה ולהיות עיראקית?
מה העדה שלכם? שלי רוסיה ועירקית גאה (:
מה העדה שלכם? אני עיראקית בוכרית ורוסיה
אם אני אומרת שאני עדה עיראקית, זה פדיחה?
העדה הכי יפה לדעתי זה או מרוקאים או עיראקים ולדעתכם?
אוהבים את העדה העיראקית?
מה אתם חושבים על חצי עיראקית חצי טירפוליטאית? תמיד מתביישת לענות ששוכחים מה העדה..
ילדים שאלו אותי מה העדה שלי ואז צחקו עליי שאני עיראקית שעירה(ואני באמת עיראקית)
איזה עדה לדעתכם הכי טובה הבוכרית או העיראקית? אני אומר העיראקית לא בגלל שאני עיראקי חח
איזה עדה אתם מעדיפים העיראקית או האיטלקית?