10 תשובות
לראות אני עדיין רואה בטלוויזיה
אבל פעם אחרונה שהלכתי זה לפני שנתיים
אבל פעם אחרונה שהלכתי זה לפני שנתיים
הפסקתי שנה שעברה אבל חזרתי לזה השנה חחח
לא נראלי הייתי מתישהו בפסטיגל אולי כשהייתי ממש קטן
מעולם לא ראיתי
לא הפסקתי (בת 17)
אבל אני לא רואה את החדשים, הם גרועים.
אני רואה רק את הישנים בלופים, אני חולה על הפסטיגלים שהיו כשאני הייתי קטנה
אבל אני לא רואה את החדשים, הם גרועים.
אני רואה רק את הישנים בלופים, אני חולה על הפסטיגלים שהיו כשאני הייתי קטנה
לפני שנתיים (בגיל 13)
הייתי מת ללכת לראות אבל לא לוקחים אותי
רק את אחותי הקטנה
לא הפסקתי והפסטיבל הראשון שלי היה פנטזיה..
הפסטיגל האחרון שהלכתי אליו היה איי פסטיגל נראלי וזה גם האחרון שראיתי
כשהייתי בן 9
כשהייתי בן 9
באותו הנושא: