47 תשובות
למה בחורה מלאה זה משהו רע?ממש לא,
היא צריכה להתבייש שיש לה בת דודה כמוך.
ErO
מה מבייש בזה אם כבר את צריכה להתייבש בעצמך בגלל שאת חושבת שזה משהו מבייש.
~L~
לא להיות מגעילה
להתבייש כי היא שמנה?! את צריכה להתבייש!
וואו אז מה עם היא מלאה?
את בת דודה נוראית
להפסיק להתבייש בה ולהיות בת דודה פחות מגעילה .
מה הבעיה בדיוק בזה שהיא מלאה?
היחס שלך פשוט ככ מגעיל, היא צריכה להתבייש בך ולא להפך. זה לא שאת מושלמת כן?
את צריכה להתבייש בעצמך , לא בה .
היא בת דודה שלך! תעזרי לה להתחבר . את היית רוצה שהיא תעשה בדיוק אותו הדבר אם את היית עוברת
אם היית היית שמנה וכולם היו מתרחקים ממך כולל בת הדודה שלך היית מרגישה רע, נכון?
תנסי לשים את עצמך בנעליים שלה, איך היא תרגיש ולא את.
מדהים שיש לנו חברה ככ מטומטמת כיום
את לא צריכה לסנו אותה אבל את יכולה לומר לה שאת לא רוצה כרובת מישפחה בכיתה
בטוחה שכל אחד מכם היה מתבייש
אל תיהיה גיבורים מאחורי המקלדת
איכס תראו את הדיבור שלכם
אחותי זה לגיטימי לגמרי, את בת דודה מקסימה בלי שום קשר
^^ אין ממה להתבייש. זה שהיא קצת מלאה לא הופך אותה לשונה מהחברה ובעיניי שונה זה מיוחד. אפשר לחשוב שכולם מושלמים ומדהימים.
הייתי מקבלת אותה כמו שהיא ואם למישהו היה תלונות הייתי יוצאת עליו.
מה את מתביישת.
עם יפגעו בך. לפחות תיהיה איתה!
גם משפחה לפני הכל!
עדיף שיהיה לה לפחות חברה אחת
אני בין מלאה לשמנה ובת דודה שלי מתחננת שאבוא איתה ועם חברות שלה לקניון והיא מגינה עליי כצוחקים עליי
אם הייתה לי בת דודה כמוך הייתי מכחישה קשר למשפחה שלי
גועל
אולי תפסיקו להגיד לה לא להיות מגעילה?! זה לא סוד שהדור של היום זה רק יופי וחיצוניות וזה עצוב אבל מה לעשות
היא דואגת לעצמה ועל מעמדה החברתי ואתם לא יכולים לשפוט ואני מבינה אותה
אז במקום להגיד לא להיות מגעילה תנסו להיות "מושפלים" ולא מקובלים חברתית ואז תגידו לה שהיא מגעילה^.
מה שאתם עושים עכשיו הוא לא בסדר כי אתם לא יודעים מה קורה אצלה בכיתה אז תחסכו תגובות "רעות" ! .
וואי כן
תתרחקי ממנה ומהר
אם היא עוברת לכיתה שלך אז כדאי שלא תהיו בקשר, אחרת לא יהיו לה חברים
נכון שהיום אצל הרוב רק מעניין יופי וחיצוניות.
אבל לא כולם ככה. ואם היא מעדיפה את מעמדה החברתי מאשר את המשפחה שלה, אז אין מילים. הייתי מעדיפה להיות חסרת חברים ולהתגאות בבת דודה שלי מאשר לראות איך משפילים אותה מהצד. משפחה תמיד תהיה שם בשבילך. ובסופו של יום גם ככה עוד כמה שנים מהיום אני בספק אם היא תזכור את הילדים האלה. ובת דודה שלה תמיד תהיה שם בשבילה.^
זה הפוך. היא זו שצריכה להתבייש בך .
במקומך הייתי יותר מתביישת באופי שלי
אל תתביישי בה
היא בת דודה שלך
את אמורה להגן עלייה ברי לא?
חח מה? זאת בת דודה שלך! מה את בכיתה ג? להפך, תעזרי לה למצוא חברות.. ממה יש להתבייש? שומן זה לא משהו שצריך להתבייש בו, כל אחד ומה שהוא.. ממש לא יפה :(
מה את צריכה לעשות?
לשנות את התפיסה האידיוטית שלך, את צריכה להתבייש בעצמך, לא בבת דודה שלך
אנונימית
את צריכה להכיר אותה מבפנים. היא בת דודה שלך למען השם
אנונימי
רק זה שאת מתביישת ממי שבמשפחה שלך, אומר שאת ילדה מגעילה אנוכית וצבועה שאכפת לה רק מעצמה. פשוט עצוב שיש אנשים כאלה בעולם, אני רוצה לראות אותך במצב שלה, כשבת דודה שלך הייתה מתביישת ממך בגלל שאת עשר קילוגרם יותר ממנה. את ממש חצופה את יודעת?
היא צריכה להתבייש בך שיש לה דודה כמוך.
גם "שמנים" בני אדם.
את לא אמורה להתבייש בגלל בת דודה בגלל איך שהיא נראת ואם זה לא מפריע לה את לא אמורה להתערב במראה שלה ולהתבייש בה היא חלק מהמשפחה שלך היית גם מתביישת באמא שלך או אבא שלך אם היו שמנים? לא! אז אותו דבר עם בת דודה שלך או כל בן אדם! אין סיבה שתביישי בה בגלל שהיא שמנה בגלל אנשים כמוך אנשים נכנסים למצב של הפרעות אכילה,אנרוקסיה, בולמיה, דיכאון וכל החרא הזה אז תשני את הגישה שלך והמחשבות שלך ומהר ותתנהגי אליה כמו שצריך ותעזרי לה להתאקלם ותכירי לה חברות
ואין שום סיבה שתתביישי בה אפילו תהיי גאה בזה שהיא בת דודה שלך!
אנונימית
אוי ספאם חלש
להפסיק להיות כזו חרא ילדה שכמוך אז מה עם היא מלאה גם עם היא שוקלת 82829 קילו יבת זונה מגיע לה משפחה יותר טובה מימך
ואו,חשבתי שראיתי הכל אבל הפתעת אחותי. פח של דור ופח של ילדה. מצטערת על השפה ועל איך שאני מגיבה אבל האמת תבוא כך או אחרת.
אנונימית
בגלל בנות כמוך גדל אחוז הבנות שחולות באנורקסיה והפרעות אכילה השונות. עצוב מה שנהיה מכל הדור הזה.
זה מביך אותך בגלל שהיא מציקה או בגלל שהיא שמנה אם בגלל שהיא מעצבנת אותך תגידי לה שתפסיק להדחף לכל מקום ואם זה בגלל שהיא שמנה פשוט תתעלמי מזה שהיא שמנה כי זה דליה שאת מתביישת בה בגלל זה
מה את מפגרת
זאת בת דודה שלך
תשמעי, אני מבין לגמרי את התחושה שלך. אני לא שופט חס וחלילה, אבל לדעתי את לא צריכה להרגיש ככה ואני אסביר למה.

לי הייתה תקופה שהתביישתי מאוד באמא שלי, כי היא כבדת שמיעה ולא הסכימה לטפל בנושא הזה עד לא מזמן.
היא כל הזמן הייתה צועקת במקום לדבר כי היא לא הייתה מודעת לווליומים שבהם היא מדברת.
בעבר לצערי הרב הייתי מתבייש באמא שלי והיום אני מתבייש ומצטער שבכלל התביישתי בה רק בגלל שחשבתי לעצמי " מה הסביבה שלי תחשוב על זה ".
בסופו של דבר, לא משנה אם צבע העיניים שלך הוא כחול או ירוק.
בסוף כולם רואים מהשחור של העין. ולכולם יש רגשות. כולם מרגישים ואוהבים ונעלבים ושמחים ועצובים וכועסים וגם בוכים בדיוק כמוך. לא משנה איך הם נראים הם מרגישים בדיוק כמוני וכמוך.
הם בני אדם ומאחורי הגוף שלהם מסתתרת נשמה. נשמה טובה עם הרבה פוטנציאל לגדול ולצמוח ולעשות טוב.

ועכשיו מנקודת מבט של שמן.
מחצית מחיי סבלתי מעודף שומן. הייתי חוטף מכות והשפלות באופן יום יומי מילדים ומורים והורים של ילדים מהכיתה. אפילו מנהלת בית הספר היסודי שלמדתי בו לקחה חלק קטן. סבלתי כלכך שלא רציתי לקום בבוקר רק כי הייתי שמן וזה לא היה בא טוב לילדים. היו קוראים לי "רוסי מסריח" ומתרחקים ממני כשהם שמים את החולצות על הפנים כי אני מגעיל אותם.
(אני בכלל ממוצא עראקי ומאז ועד היום מתקלח לפחות פעמיים ביום) ולא רק שהייתי שמן, גם סבלתי מלקויות למידה ובגלל שהיו מפריעים לי ללמוד עם הצקות לא יכולתי להכניס כלום לראש וגם לא לצמצם את הפערים של השיעורים הקודמים. וכל זה כי הייתי שמן.
והילד שאמרו לו שיש לו בבטן צמיגים כמו של טרקטור, היום הפך את הגלגל.
השלתי המון ממשקלי ועשיתי תהליך מטורף בחיים שלי. התבגרתי וטיפלתי בנפש שלי ובגוף שלי והיום אני יכול להגיד לך שאני במקום של הצלחה ברוך השם וחלק נכבד מהילדים שצחקו עליי וזרקו עליי דברים נמצאים נרקומנים או אלכוהליסטים שזרוקים ברחובות. אני מרחם עליהם מאוד.
חלקם גם הצליחו בחיים אבל נשארו אנשים עם לב מאבן. אנשים בלי כבוד שיעשו הכל בשביל תחושה טובה של הנאה תוך כדי שהם " דופקים אחרים "

אנשים איבדו את החיים שלהם בגלל שצחקו עליהם והשפילו אותם. אנשים איבדו את החיים שלהם כי אמרו להם שהם לא מסוגלים והם לא יצליחו.
החיים קצרים מידי ואנשים יכולים לאבד את החיים ברגע אחד שהם יצאו מהבית. לא חבל לבזבז את החיים הקצרים האלה על שטויות במקום להנות מכל רגע ולתת לאחרים תחושה טובה בידיעה שזה יכול להיות היום האחרון שלהם ואולי שלך ? אני סומך עלייך שתדעי להסתכל על הצד הנכון, את נשמעת לי די חכמה ובוגרת כדי להבדיל בין טוב לרע. תתני לה את ההרגשה הכי טובה שיש ואל תתני לה לרגע אחד להרגיש שונה מהשאר.
ותזכרי שאם היא מתנהגת לא יפה או קצת מוזר זה כדי לתת לעצמה תחושה של ביטחון עצמי ושהיא שווה יותר מאיך שהיא חושבת, כי היא מרגישה שונה.
הרבה פעמים כשנרצה להרגיש ביטחון עצמי גבוהה ולהרגיש טוב עם עצמנו אנחנו עלולים להוריד מישהו אחר בשביל זה.
תני לה להרגיש טוב עם עצמה אם זה מה שהיא תעשה זו הדרך שלה.

יאללה אהובה, בשורות טובות !
אני סומך עלייך ובעזרת השם שיהיה לכולנו חג שמח מלא באור ובחיוכים אמן ואמן !
אנונימי
אז מה את רוצה בדיוק?
להגיד לחברים שלך שאת לא יודעת מי היא?
את מגעילה אותי.
אם כבר היא צריכה להתבייש ממך
להתבגר.
מה הבעיה בזה שהיא מלאה?
מה היא שונה מאחרים? בסך הכל היא נולדה עם מבנה גוף אנושי או שהחילוף חומרים שלה קצת יותר איטי.
אנונימית
מגעילה את כבר צריכה להתבייש בעצמך מה הבעיה בזה שהיא מלאה
תתני לה לעבור ותיהיו חברות אבל לא בנות דודות כאילו אם חגרים שלך ישנאו אותה אז רק אותה ולא את שניכם
אנונימי
יש פה מלא אנשים שמשחקים אותה פוליטקלי קורקט. בפועל בן משפחה שלכם הדימוי של בן משפחה שלכם מעיד גם עליכם מבחינת אנשים מבחוץ, אם זה בקשר ליופי או לאופי. לאנשים שמנים לא צריך להתנהג או להתייחס אחרת, אבל בפועל זה מה שקורה אצל הרבה אנשים.
בחיים יש הרבה התנגשויות בין האני מאמין שלי למה שקורה בפועל ואם אני מוכן לקחת את זה על עצמי רק בשביל לשמור על העקרונות שלי.
אתם פה לא צריכים לשכנע את שואלת השאלה אם זה בסדר או לא בסדר שבת דודה שלה שמנה (אלא אם היא בעצמה חושבת שזה לא בסדר..), הבעיה היא באיך שזה יראה מבחוץ. עכשיו עם כל מה שאמרתי כן זה לא כזה נורא הסיפור הזה ספציפית, ובאופם כללי במצבים כאלה כדאי להתעלם מהביקורת אם יש כזו ולהראות דזה לא אכפת לך, בכלל להתנהג ככה לגבי כל ביקורת שהיא (ביגורת שהיא לא ביקורת חיובית כמובן).
תראי אני לא יודעת עד כמה שמנה בת דודתך ואולי את סתם מגזימה בתיאור...תראי אין ספק שעודף גורף במשקל זה לא נכון לחיים..אבל אני בטוחה שאת יכולה לחנך את בת דודתך לחיים בריאים יותר אם תרשי לה להיות בחברתך...את יכולה להראות לה דרך חיים טובה יותר וגם חבותייך לכיתה...אני מכירה הרבה נערות שירדו במשקל עקב תמיכה של הזולת בהן..אין צורך לדחות אותה..עצם זה שיהיו לה חברות יעזור לה...זאת דעתי...
איככ
מגעיל אותי צורת המחשבה שלך.
אני הייתי עוזרת לה להישתלב ומי שהיה יורד עליה הייתי מכניסה לו/ה אגרוף.
את צריכה להתבייש בעצמך
בגלל המשקל שלה?? מה נראלך בדיוק באיזה סרט את חיה?!
היא פאקינג משפחה שלך למה לעזאזל שתתביישי בה זה בדיוק למה בנות מתאבדות או מתות מאנורקסיה