17 תשובות
בגלל הצניעות שלך
חחח כנל כמה צנועות אנחנו
לא מצאו אותך (;
אנונימית
ואת שואלת אותנו
ברור
ברור
אנונימי
את מכריזה על עצמך כאילו את חפץ..
תלוי איך את מגדירה מציאה. יש כאלה שפשוט משדרות ביטחון ומתחילים איתן ויש כאלה שלא שיחק להן הגורל ואם הן מציאה כמוך אז יתחילו איתן בגיל מאוחר יותר
את מציאה אני לא יודע מי את חחח
תתחילי את
הבעיה אצל הרבה בנות (ובעיקר אצל בנים) שכשבנים מנסים להתחיל עם בנות אז הם מתביישים ולבנות לא כל כך מובן מה הולך, אז אולי מתחילים איתך אבל לא שמת לב
שואל השאלה:
לא אין לי ביטחון עצמי בשיט... אני ממש ביישנית וקשה לי להפתח אבל אני שמה לב שמלא בנים שאני רואה אותם סתם ברחוב או ילדים שאני מכירה מהבית ספר מסתכלים עליי ויש בינינו קליק קטן כזה אבל הרבה לא עושים עם זה כלום כי אני לא הכי "מקובלת"
לא אין לי ביטחון עצמי בשיט... אני ממש ביישנית וקשה לי להפתח אבל אני שמה לב שמלא בנים שאני רואה אותם סתם ברחוב או ילדים שאני מכירה מהבית ספר מסתכלים עליי ויש בינינו קליק קטן כזה אבל הרבה לא עושים עם זה כלום כי אני לא הכי "מקובלת"
אנונימית
היי מה הבעיה שהיא אומרת שהיא מציאה! את באמת מציאה עם שאת רושמת ככה בביטחון!
אבל את חייבת להבין שיש לכל אחד טעם שונה בבנות וקיימים גם ביישנים
ואגב זה לא מוריד מהעובדה שאת מציאה!
אבל את חייבת להבין שיש לכל אחד טעם שונה בבנות וקיימים גם ביישנים
ואגב זה לא מוריד מהעובדה שאת מציאה!
זומבית את ממש חיובית ! אהבתי
זה ממש לא קשור למקובל או לא. זה או שמתחילים איתך או שלא. בואי נאמר ככה, תחשבי על "המקובלות" אצלך בשכבה בדוק יש שם מישהו שלא נראת מי יודע מה ומקרקרים סביבה הבנים. למה? כי יש לה ביטחון והיא לא דופקת חשבון
כל מיני סיבות:
-מה שצריך לקרות (תקראי לזה מזל וכו)
************אבל אל תדאגי יקרה, גם את המזל יש כלים פרקטיים לשנות**********
-את משבחת עצמך בפני אחרים
-ביישנות
-מאיימת על גברים נגיד בגישה שלך, במראה וכו
-משדרת ריחוק (דרך מסרים לא מילוליים)
-שפת גוף שמשדרת ריחוק
-לא עושה מספיק
-לא מתקשרת את הרצון האמיתי שלך
-יכולות התקשורת שלך שיתכן ולוקות בחסר (ויש מה לשפר)
-תחומי העניין שלך
-הגישה שלך ועוד
*********************
את יכולה רק לצורך תרגיל ולמידה לשאול אחרים את השאלות הבאות:
-מה אתה אוהב אצלי?
-מה אתה פחות אוהב אצלי ? ולמה ?
-איך אתה רואה אותי בתור חברה?
-איך אתה מפרש את הקשר שלנו?
-מה אתה מעריך בי?
-מה אתה פחות מעריך אצלי?
************** יש לשאול את השאלות האלה חבר'ה רציניים שבאמת יתנו לך תשובה כנה
(ולא דאוו'ינרים שיקחו את זה למקום של משחק)
ודרך זה תוכלי להבין איך להתנהל אחרת ,גם מול בנים ובכלל מול בני-אדם ובתקשורת בינאישית על כל גווניה
כל טוב ובהצלחה יקרה
-מה שצריך לקרות (תקראי לזה מזל וכו)
************אבל אל תדאגי יקרה, גם את המזל יש כלים פרקטיים לשנות**********
-את משבחת עצמך בפני אחרים
-ביישנות
-מאיימת על גברים נגיד בגישה שלך, במראה וכו
-משדרת ריחוק (דרך מסרים לא מילוליים)
-שפת גוף שמשדרת ריחוק
-לא עושה מספיק
-לא מתקשרת את הרצון האמיתי שלך
-יכולות התקשורת שלך שיתכן ולוקות בחסר (ויש מה לשפר)
-תחומי העניין שלך
-הגישה שלך ועוד
*********************
את יכולה רק לצורך תרגיל ולמידה לשאול אחרים את השאלות הבאות:
-מה אתה אוהב אצלי?
-מה אתה פחות אוהב אצלי ? ולמה ?
-איך אתה רואה אותי בתור חברה?
-איך אתה מפרש את הקשר שלנו?
-מה אתה מעריך בי?
-מה אתה פחות מעריך אצלי?
************** יש לשאול את השאלות האלה חבר'ה רציניים שבאמת יתנו לך תשובה כנה
(ולא דאוו'ינרים שיקחו את זה למקום של משחק)
ודרך זה תוכלי להבין איך להתנהל אחרת ,גם מול בנים ובכלל מול בני-אדם ובתקשורת בינאישית על כל גווניה
כל טוב ובהצלחה יקרה
יש כמה סוגי מציאות:
1. מציאה יפה עם אופי טוב (הכי אש)
2. מציאה יפה עם אופי ממוצע (אש)
3. מציאה ממוצעת עם אופי טוב (אש)
4. מציאה יפה עם אופי קקה (קצת פחות אש)
5. מציאה ממוצעת עם אופי ממוצע (קצת פחות אש)
6.מציאה מכוערת עם אופי טוב (איפה אש? מי שפך מים על האש???)
7. מציאה ממוצעת עם אופי קקה (איפה אש? מי שפך מים על האש???)
8.מציאה מכוערת עם אופי ממוצע (איפה אש? מי שפך מים על האש???)
9.מציאה מכוערת עם אופי קקה (אנשים מקיאים, טורנדו שמשמיד את הכל, צונאמי שמפיל בניינים, רעידות אדמה, ברקים וכו וכו)
את, כנראה בין הסוג השמיני לתשיעי, עם נטייה לתשיעי.
אבל לא כזה נורא, תאהבי את עצמך כפי שאת. :)
1. מציאה יפה עם אופי טוב (הכי אש)
2. מציאה יפה עם אופי ממוצע (אש)
3. מציאה ממוצעת עם אופי טוב (אש)
4. מציאה יפה עם אופי קקה (קצת פחות אש)
5. מציאה ממוצעת עם אופי ממוצע (קצת פחות אש)
6.מציאה מכוערת עם אופי טוב (איפה אש? מי שפך מים על האש???)
7. מציאה ממוצעת עם אופי קקה (איפה אש? מי שפך מים על האש???)
8.מציאה מכוערת עם אופי ממוצע (איפה אש? מי שפך מים על האש???)
9.מציאה מכוערת עם אופי קקה (אנשים מקיאים, טורנדו שמשמיד את הכל, צונאמי שמפיל בניינים, רעידות אדמה, ברקים וכו וכו)
את, כנראה בין הסוג השמיני לתשיעי, עם נטייה לתשיעי.
אבל לא כזה נורא, תאהבי את עצמך כפי שאת. :)
אנונימי
את ניראת אש, זורמת לאיזה סרט?
תגידי שמישהוא התחיל איתך^ d:
תגידי שמישהוא התחיל איתך^ d:
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי אופי מהמשובחים.... ואני חושבת שאני יפה ואני שווה
יש לי אופי מהמשובחים.... ואני חושבת שאני יפה ואני שווה
אנונימית