4 תשובות
שבסדר
שזה עניין של טעם וסגנון וכל אחד אוהב משהו אחר
כמובן
בתור חובבת רוק, אני לא שומעת את כל הזמרים או הלהקות שבז'אנר, הגיוני לגמרי.
בתור חובבת רוק, אני לא שומעת את כל הזמרים או הלהקות שבז'אנר, הגיוני לגמרי.
זה לגמרי עניין של טעם
באותו הנושא: