9 תשובות
סיני? יש כאלה שמבקרים
פשוט זה עניין של בטיחות
פשוט זה עניין של בטיחות
בסיני יש דווקא,
במצרים אי אפשר להיכנס פשוט
במצרים אי אפשר להיכנס פשוט
שואל השאלה:
מזאת אומרת
מזאת אומרת
אנונימית
מריה דומרק היתה שם לפני שבוע... וגם אני אלך לשם אחרי הצבא
אנונימי
יש אזהרת מסע חמורה למצריים.
זאת הסיבה לכך שישראלים כמעט ולא מבקרים שם.
זאת הסיבה לכך שישראלים כמעט ולא מבקרים שם.
שואל השאלה:
מזאת אומרת מסע חמורה למצריים?
מזאת אומרת מסע חמורה למצריים?
אנונימית
שמשרד החוץ אומר שמסוכן שם.
שואל השאלה:
למה מסוכן שם?
למה מסוכן שם?
אנונימית
בסיני יש נוכחות של ארגון המדינה האיסלמית.
במצרים עצמה יש ציבור שברובו [כ-95 אחוזים] ממש ממש [בדגש על ממש] מתעב את ישראל.
במצרים עצמה יש ציבור שברובו [כ-95 אחוזים] ממש ממש [בדגש על ממש] מתעב את ישראל.
באותו הנושא: