11 תשובות
יכול להיות יפה תלוי מה שאר הצבעים בחדר
מהמם אני מכירה מישהו שעשה את זה ויצא מדהים
רק ממליצה לך לצבוע את הקיר בשחור מאט ( מין ציפוי יבש) שזה יראה יותר קלאסי מול הקירות הלבנים. ^
אם את אוהבת אז לכי על זה. לדעתי זה יפה.
קצת אפל מידי
לא מתאים זה פשוט יהרוס את החדר תצבעי בצבעים יותר בהירים שיכניסו קצת אור
שאני שאלתי שאלה כזו לפני יומיים..
אנונימית
נוראי, זה יקטין את החדר ויגרום לו להיראות מכוער יותר וחשוך יותר
זה עושה את החדר קטן יותר
שזה מזוויע
אנונימית
גאד, יפה רצח
HOH