4 תשובות
כמו שכבר אמרו- שומרת אחותי... טיטאניק... חוצמזה, יש גם הרבה סרטי שואה שהם תמיד מרגשים ועצובים...
דמדומים, משחקי הרעב (בכיתי בו שבילדה מתה ) סיפור אהבה בלתי נשכח (בכיתי בו), אני מוזרה שבכיתי אבל סבבה:) חח ודמדומים ממש יפה אבל לא גורם לבכות.. מרגש בערך:/
שומרת אחותי
מיליון דולר בייבי!
באותו הנושא: