6 תשובות
אל תשקרי ככה להורים שלך. אצ יכולה לנסות לשכנע אותם ולדבר איתם על זה.
שואל השאלה:
אני אזרים בנות אחרות שהן פחות חברות שלי אבל אני אחלה איתן.
נמאס לי להיתקע בבית כל הזמן גם ליציאות סתם בחמישי הם לא מסכימים לי.
אני אזרים בנות אחרות שהן פחות חברות שלי אבל אני אחלה איתן.
נמאס לי להיתקע בבית כל הזמן גם ליציאות סתם בחמישי הם לא מסכימים לי.
אנונימית
שואל השאלה:
יותר נכון היא לא מסכימה *
ההורים שלי גרושים
יותר נכון היא לא מסכימה *
ההורים שלי גרושים
אנונימית
לדעתי רעיון דווקא סבבה, אני עשיתי את זה פעם אבל בסוף לא הלכתי למסיבה. אל תתני לדברים קטנים כאלה לעצור אותך מלעשות מה שעושה לך טוב;)
שואל השאלה:
אבל תשמעי מה הבעיה.
מסיבות מתחילות ב-23:00 בלילה.
והיא בחיים לא תסכים לי לצאת. אני אצא בלי רשות בשעה שבע וחצי כזה ואז מה אני יעשה עד 11 ?
אבל תשמעי מה הבעיה.
מסיבות מתחילות ב-23:00 בלילה.
והיא בחיים לא תסכים לי לצאת. אני אצא בלי רשות בשעה שבע וחצי כזה ואז מה אני יעשה עד 11 ?
אנונימית
באותו הנושא: