25 תשובות
לא כי אין לי
אנונימי
ברורר
זו לא שאלה בכלל.
כן
(למרות שאנחנו לא בקשר הכי טוב בעולם)
^זו כן שאלה, יש אנשים שלא אוהבים את ההורים שלהם
אנונימית
כן
~L~
איזו מין שאלה זו? זה אבא שלי! דם מדמי ברור שאבכה אפילו ארצה למות
אני באמת לא יודעת אם הייתי בוכה,אנחנו לא בקשר כבר המון שנים
אבל אני חושבת שהייתי מרגישה רע בגלל זה והייתי די בהלם בגלל זה
האמת אני לא יודעת אם היו יוצאות לי דמעות מזה, אבל כן הייתי עצובה ברמות ובעיקר בשוק
אימא שלי נפטרה ובכיתי המון. לגבי אבא שלי לא נראה לי שאבכה הוא פגע בי המון-גם אימא שלי פגעה בי בתקופה האחרונה לחייה, אבל למרות זאת הייתה לי אהבה אליה.. אוולי זה יזיז לי בגלל כיבוד הורים לא מעבר.
אנונימית
זה כמעט קרה ובכיתי שלוש פעמים ביום במשך שבוע (היה בניתוח לב) אז סביר להניח שכן.
M.C
אני אהיה עצובה אבל לא אבכה אבל אם אלו היו אחותי ואימא שלי אז כן
לא.
מה אתה חושב??!
שאלה מיותרת??!
זה הרי חלק מן הבנאדם
שואל השאלה:
זו לא שאלה מיותרת.
תחשוב לבד למה??!,
אבא שלי ז"ל נפטר ביולי האחרון 2018
זה משהו מאוד טבעי כשיש עצב ודמעות
מה היית מצפה שיענו לך על זה??!
(אף 1 לא ישמח ויצהל אחרי זה ולכן השאלה היא מיותרת)
שואל השאלה:
אני דווקא ארגיש הקלה אם אבי ימות.
זה סך הכל דיון.
תהיה בריא
שואל השאלה:
תודה לך אך אני בריא, שימי לב שיש פה הרבה אנשים שלא היו בוכים.
אולי אני עורך סקר על אחוזי האנשים שלא היו..
בקיצור, אולי יש לי חרא אבא, מה זה התגובה המזלזלת הזאת.
בקיצור, עופי.
נשמה, התגובה שלך קיצונית
אני מאחל לך כל טוב
שואל השאלה:
לא קיצונית, תפסת אותי במוד לא טוב, אל תקראי לי נשמה.
שיהוה ישמור אותך.
שואל השאלה:
אני אשתוק וקשה לכם לקבל דעות של אחרים.
חבל שהגבתי בכלל, אנשים קטנים יש כאן