17 תשובות
אני יודעת.
שואל השאלה:
איך עושים אתזה?
איך עושים אתזה?
אנונימי
כן בערך
כן
אני יודעת גם
זה משהו שמסובך קצת להסביר וזה אימונים
זה משהו שמסובך קצת להסביר וזה אימונים
כןן
עריכה- את פשוט מתכופפת קצת עם הרגליים מכופפת את הבירכיים וכדי שהמותניים יזוזו תגימי רגל אחת ישרה ואחת נישאר מכופפת (ככה לאה צילמה סירטון והסבירה) זה עניין של אימונים
עריכה- את פשוט מתכופפת קצת עם הרגליים מכופפת את הבירכיים וכדי שהמותניים יזוזו תגימי רגל אחת ישרה ואחת נישאר מכופפת (ככה לאה צילמה סירטון והסבירה) זה עניין של אימונים
שואל השאלה:
תסבירו לי איךך מי שיודעע
תסבירו לי איךך מי שיודעע
אנונימי
לא חחח זה בלתי אפשרי
לא יןדעת להסביר פשוט מזיזים את האגן והברכיים כזה
לי אישית זה בא בטבעי כאילו כן התאמנתי אבל כשניסיתי פעם ראשונה כן עבד לי פשוט לא מושלם
שואל השאלה:
אוקיי תודה שניסית לפחות❤
אוקיי תודה שניסית לפחות❤
אנונימי
תסתכלי על כל הסרטונים שלה ותתאמיני לאט לאט תצליחי
כן
רשמתי לך למעלה את ההסבר מקווה שהצלחתי לעזור והסברתי טוב
שואל השאלה:
תודה ממש טינקרבל❤
תודה ממש טינקרבל❤
אנונימי
מתערבת איתך שחצי מהבנות פה עושות את זה כמו נכות, זה קשה וכדי שזה יהיה מושלם זה בא לבד
אנונימית
כן אבל אין לי את הגוף
אנונימית
באותו הנושא: