וזה מבחן די גדול, עם המוןן חומר וההורים עזרו לי לסכם את הכל ואני עכשיו מנסה לקרוא את הסיכום והחומר פשוט לא נכנס לי לראש קוראת שוב ושוב.. ושאני בוחנת את עצמי על הפסקה שקראתי אני קולטת שלא הבנתי כלום. יש לך טיפים בשבילי איך לדעת את החומר שיכנס לי לראש טוב? הסיכום לא עוזר לי..