3 תשובות
מסך לבן זה של רוב הדמויות בפיגמות
מסך שחור זה של גרי
וזה פשוט עוצרים את
הפרק בשביל להסביר/לדבר על נושא
מסך שחור זה של גרי
וזה פשוט עוצרים את
הפרק בשביל להסביר/לדבר על נושא
מסך לבן זה המקום שבו הם כאילו לוקחים "הפסקה" מהסצנות המבויימות ואומרים מה שבא להם, כאילו מאחורי הקלעים.
ולגרי יש מסך שחור, סתם כי הוא ממורמר.
ולגרי יש מסך שחור, סתם כי הוא ממורמר.
יש גם מסך כחול, וורוד וירוק לפי מה שאני זוכר
כחול לרובי וורוד לאלונה ואני לא זוכר למי היה ירוק
כחול לרובי וורוד לאלונה ואני לא זוכר למי היה ירוק