5 תשובות
אל תילחצי,בטח יכאב קצת ויעבור,זה עדיף על פניי משהו שיכאב לך יותר יכול להיות בעוד כמה שנים.
ErO
אין מה לעשות יעבור..
קחי את זה בקלות
אל תדאגי זה בטח יעבור מהר ובשלום
את תעברי את זה, אתמול הייתי ברופא שכל מה שהוא עשה זה ללחוץ לי על הביצים צרחתי שם מכאב אבל זה עבר.
אנונימי
שואל השאלה:
זה שמעלי, משתתפת בצערך
עברתי את זה יאי!
עכשיו יהיו עוד טיפולים. הרבה. יש לי בעיה בתחת והחליטו שאני באה פעם בשבוע לקבל טיפול. פאן. היום יש לי עוד טיפול, עוד שעה בערך
אנונימית