8 תשובות
קר לי
אנונימית
אני וחורף לא חברים
החורף הגיע
שואל השאלה:
"החורף התחיל, תתחילו לעבוד על האופי שלכם". זה טוב? או פדחני ולא מצחיק?
"החורף התחיל, תתחילו לעבוד על האופי שלכם". זה טוב? או פדחני ולא מצחיק?
אנונימית
פשוט ציטטת מעמוד בדיחות
אל תכתבי את זה זה סתם מוזר
אל תכתבי את זה זה סתם מוזר
סתם תעשי אימוגי ענן עם גשם ועוד משו ליד
מי שמתעסק מתרסק
חורף לשרמוטותת אללה הפועל
באותו הנושא: