2 תשובות
את אומרת שאת לא אוהבת אותו?
אז יכול להיות או שאת לא אוהבת את אותה ילדה?
או שאת מפחדת שתתרחקי ממנו
אז יכול להיות או שאת לא אוהבת את אותה ילדה?
או שאת מפחדת שתתרחקי ממנו
הגיוני שאת מרגישה ככה, אבל תנסי לשמוח בשבילו.. :)
באותו הנושא: