2 תשובות
את אומרת שאת לא אוהבת אותו?
אז יכול להיות או שאת לא אוהבת את אותה ילדה?
או שאת מפחדת שתתרחקי ממנו
הגיוני שאת מרגישה ככה, אבל תנסי לשמוח בשבילו.. :)