13 תשובות
מה צודק
מה נראה לה שהיא גילתה זה ממך שתהייה חברה ותוריד מעצמה בשבילך כמה שניות לא יקרה לה שום דבר.
תתנצלי
שואל השאלה:
אני רוצה לנתק איתו קשר איך לכתוב לו את זה בצורה יפה..?
תכתבי לו שאת מצטערת, אבל את לא חושבת שהקשר הזה יעשה טוב לאף אחד מכם.
היא לא היתה צריכה לגלות לו, היא לא נאמנה. ובקשר לאקס תשלחי לו הודעה שאת מצטערת אבל חשבת על זה הרבה זמן ואת מחליטה לחתוך את הקשר כי אין טעם להמשיך את הקשר ביניכם ואז תכתבי בהצלחה
ואוו היא ממש לא חברה אמיתית מה היא מגלה? עם הייתי חברה שלה ישר הייתי מנתקת איתה קשר !!
ופשוט תגידי לו חח סתם זה היה בצחוק וכאלה
החברה שלך לא אמיתית. אוקיי. היא הייתה צריכה לשתוק. כמובן שגם את לא היית צריכה לעשות את זה. פשוט תכתבי שבא לך לנתק קשר
מה הקשר לא חברה אמיתית? בכל מקרה זה ממש לא בסדר שאת שולחת חברות שלך להציק לו מה את ילדה בת 3? מנסיון זה לא נעים שחררי מימנו ותמשיכי הלאה
איזה קשר היא צריכה לחתוך אנשים?! זה האקס שלה זאת אומרת כבר נפרדו!
אנונימית
תגידי צודק סליחה וזהו
תגידי,
אתה צודק לא יודעת מה חשבתי לעצמי באותו הרגע וכו..
תראי אל תיהי ילדה בת 4 ותציקי לו מה את בגן? תיהי בוגרת ותראי לו שימשכת.
אומייגאדד ממתי ישלך סטיפסס
אני לא מאמינה ששאלת את זהה.
לא הייתה לי ברירה הוא ממש לחץ עליי תתקשרי רגעע.
אנונימית
אנונימית מעליי, את דוחה. מנסה לסכסך בין שתי חברות. לא ראיתי עולב כזה.
אנונימית