3 תשובות
כן, שימותו לאט, בסבל וייסורים!
לא, אני בעד להשאיר אותם בתאי כלא ולתת להם להשלים בגרויות(ציניות)
כן
זאת הדרך להראות להם שהטרור לא משתלם