3 תשובות
כן, שימותו לאט, בסבל וייסורים!
לא, אני בעד להשאיר אותם בתאי כלא ולתת להם להשלים בגרויות(ציניות)
כן
זאת הדרך להראות להם שהטרור לא משתלם
זאת הדרך להראות להם שהטרור לא משתלם
באותו הנושא: