תשובה אחת
אני מניח שהכוונה לדיווח במסרים, על משתמש.
את הדיווחים האלו נאמנים לא יכולים לראות, גם לא בכירים, אין להם גישה לזה.
זו מערכת דיווחים נפרדת שרק למערכת יש גישה לשם.

לגבי איך הם יודעים, אז ככה -
קודם כל למערכת יש גישה לכל מקום באתר, באופן תיאורטי, וזה כולל את הצ'אטים הפרטיים שלנו.

אבל! וזה אבל חשוב!

יש חוק הגנת הפרטיות, וזה אוסר עליהם לצפות בתכנים פרטיים ללא אישור משופט או במקרה ויש חשש לסכנת חיים, ולכן הם לא יכולים להיכנס לשם סתם כך.

מה שעושים זה דבר אחר, יש מונח שנקרא "דאטה בייס" (data base),שזה אומר "בסיס נתונים" באנגלית.
שם שמור כל המידע, כולל הצ'אטים שלנו.

במקרה ויש חשד שמשתמש מטריד, מאיים, או כל דבר אחר שדורש בדיקה, מבקשים מהמתלונן לשלוח צילום מסך של הצ'אט או העתק של הצ'אט, ואז אצלם יש תיבת חיפוש שלתוכה הם מקלידים את המילים הבעייתיות שעליהן הדיווח.

אם אכן המילים מופיעות בחיפוש בהקשר הספציפי המדובר, בתוך תיבת הצ'אט של שני המשתמשים (המתלונן והבעייתי), אז זה אומר שזה אכן קרה ואז הדיווח מטופל בהתאם לחומרה שלו, אם לא - מנסים לחפש שוב בצורות שונות, אם לא מופיע כלום - זה נחשב כדיווח שווא והמשתמש שדיווח סתם - נענש על דיווחי שווא.

עד לכאן יש? יופי.

בנוסף לכך, יש למערכת אפשרות לבדוק האם יש עוד דיווחים על המשתמש, על אותו הנושא, ולאחר בדיקה שכל המשתמשים שדיווחו על אותו נושא הם אכן משתמשים שונים ולא משתמש אחד עם חשבונות כפולים - הדיווחים יאושרו.

לידע כללי - המערכת לא עוקבת אחרי הדיווחים במסרים סתם ככה אחרי כל המשתמשים, בגדול מערכת הדיווחים הזו מבוססת על הורדת ניקוד בהתאם למספר הדיווחים על המשתמש, ככל שיהיו יותר דיווחים על משתמש מסויים - הסיכוי שירדו לו נקודות אמינות גבוה יותר, וכן הסיכוי הוא שירדו לו יותר נקודות.
ככה זה עובד כשהפעולה היא אוטומטית.
אבל ברגע שיש תלונה רצינית על משתמש שמועברת לטיפול המערכת באופן ספציפי ובנוסף לדיווחים, אז מהמערכת בודקים גם את הדיווחים על המשתמש.



בכל אופן, על מי את מדווחת/רוצה לדווח?
מה הוא עשה? והאם לדעתך זה מצריך התערבות מערכת?
מוזמנת אלי לפרטי כדי לשאול, להתייעץ, לפרט, להתלונן וכו', ובמידה ויש צורך הנושא יועבר לטיפול מערכת.

ערב טוב (;