התחברות
הרשמה
יש לי בעיה בנטפליקס מישהו יודע אולי איך אפשר לסדר את זה?
אני נכנס במחשב בדפדפן אינטרנט אקספלור ובדרך כלל שאני רואה משהו אני לוחץ על Ctrl alt shift s בשביל לבחור את האיכות הכי טובה ולראות
ועכשיו פתאום זה לא עובד לי
מישהו יודע איך אפשר לסדר את זה?
10 בדצמבר 2018, 17:46
3 תשובות
שואל השאלה:
אני לוחץ וזה לא עובד פשוט..
m
mninon11
או שזה סתם באג וזה יעבור
פ
פְרֶחִי מֶרְקוֹרִי
אולי נגמר לך המנוי..
פ
פְרֶחִי מֶרְקוֹרִי