התחברות הרשמה

אתם חושבים שלהיות פמיניסטית זה בסדר ?

11 בדצמבר 2018, 01:08
פמיניזםדעות גולשיםזכויות    
5 תשובות
זו זכותך
Q
Queen Of Everything
כמובן
כל אחד ומה שמאמין בו
epiphany
כן
There is no us
כן!
1
10188xq
לא.
נשים צריכות לעמוד במטבח.
H
Hated
באותו הנושא:
אתם חושבים שלהיות טרנס זה מחלת נפש?
אתם חושבים שלהיות 1.50 בגיל 15 זה בסדר?
בנים מה אתם חושבים על פמיניסטיות? תנמקו
אתם חושבים שלהיות ביישן/ית זה דבר רע?
למה בני נוער חושבים שלהיות "שונה ומיוחד" זה טוב יותר?
מה אתם חושבים על פמיניסטיות קיצוניות?
תענו בכנות אתם חושבים שלהיות לבד זה מביך?
מה אתם חושבים על פמיניזם ועל התנועות הפמיניסטיות כיום?
אתם חושבים שלהיות מקובל חברתית זה נחמד?
מה אתם חושבים על פמיניסטיות רדיקליות?
למה אנשים חושבים שלהיות חסר חברים זה רע?