התחברות
הרשמה
יש לי בייביסיטר עכשיו ואני ממש עייפה כי לא ישנתי כמעט , לגיטימי להגיד לילדה שאני עייפה ואם זה בסדר שאני אנוח קצת ונשחק?
11 בדצמבר 2018, 13:22
עייפות
שינה
בייביסיטר
3 תשובות
כן
א
אינעל אבוק
תלוי בת כמה היא
ש
שקדיה 6
לגיטימי לחלוטין, תגידי שאת עייפה ואם אפשר לשחק משחקים רגועים או לראות טלוויזיה ביחד
P
Perfect❤
באותו הנושא:
יש לי בייביסיטר עכשיו ואני ממש עייפה. מישהו עידוד? ומה לעשות עם זה שאני עייפה??
אני בבייביסיטר ואני ממש עייפה, איך לא להירדם?
דחוף ממש, תירוץ למה אני לא יכולה לעשות בייביסיטר? אין לי כוח אני גמורה מעייפות והיא שלחה לי הודעה עכשיו..
אמרתי שאני יכולה לעשות בייביסיטר אבל אני מאוד עייפה ואני לא יכולה להבריז לה עכשיו.. אין לה מישהו אחר וזה דופק אותה
אני עייפה בטירוף ואני בבייביסיטר , איך להחזיק את עצמי ערה עד שההורים יגיעו?
אני ממש עייפה ואני בבייביסיטר.
התחיל לי עכשיו המחזור ואני עייפה רצח
קמתי עכשיו ואני עייפה ממש אני מרגישה שאני עומדת להתמוטת אין לי כוחות לבית ספר אני כל כך עייפה מה לעשות?
אני בבייביסיטר ואני ממש עייפה. מה עושים? עוד שנייה נרדמת
אני בחתונה עכשיו ואלכתי לישון 3 שעות ואני עדין עייפה איך להעיר את עצמי?
אני כרגע בייביסיטר מהשעה שמונה, והם יחזרו מאוחר אני לא יודעת שעה אבל הם ניראלי הלכו לאירוע ויש לי מחר מספר ואני עייפה..