8 תשובות
לא נראה לי זה כזה ישנה למעריצים בני ה8 שלהם
אנונימית
את הכסף והתהילה הקצרה שלהם הם כבר עשו, לא צריך יותר
הם שרים מכוער והם סתומים בטירוף אבל הם מכירים ויודעים איך. לעשות ביזנס בעולם הבידור ואיך לצמוח
גם לפני זה עם כל העריכות קול שלהם הם נשמעו נורא.
הלוואי
וואדפאק
זה נשמע כמו פרודיה
זה נשמע כמו פרודיה
אף פעם לא אהבתי אותם
באותו הנושא: