התחברות הרשמה

זה מחמאה אם אומרים שאני נראת ילדה טובה?

11 בדצמבר 2018, 18:27
מחמאותמראהילדה טובה    
4 תשובות
כן.
~
~סייקו~
כן
w
what a beautiful wedding
ci
ש
שְׁטִּיפּ
יאפ
I
I am the bad guy
באותו הנושא:
אם אומרים לי שאני נראת רוסייה, לקחת את זה כמחמאה או כעלבון?
מה זה אומר נראת כמו שלגיה? זה מחמאה? מלא אומרים לי את זה ואני לא מבינה
ילד שאני אוהבת אמר לי שאני דומה לבר רפאלי, זה מחמאה?
אם אומרים לי שאני יפה ושאני נראת צרפתיה אבל אני לא.. זה מחמאה?
אמרו לי שאני נראת ספרדיה זה מחמאה?
אמרו לי שאני נראת כמו ברבי זה מחמאה?
אני מרוקאית והרבה אומרים לי שאני נראת כמו רוסיה , מחמאה?
אני בת 16 ואמרו לי שאני נראת 14-15 זה אמור להיות מחמאה או העלבה?
אמרו לי שאני לא נראת ישראלית, נכוו מחמאה?
שאומרים לבת שהיא נראת בת עשרים זאת מחמאה?
אמרו לי שאני נראת צרפתייה, זה מחמאה?