6 תשובות
אחרי שעה מסוימת בערב זה כבר פחות מומלץ
אנונימית
זה לא בריא ודופק את חילוף החומרים מה שגורם להשמין בקלות יותר
כן גם זה לא בריא
שואל השאלה:
לא מרעיבה את עצמי או משהו
פשוט בגלל ריטלין
אנונימית
וואי אני בדיוק כמוך.
לא אוכלת כלום בגלל הקונצרטה הזה (כמו ריטלין רק למלא זמן)
ואז בערב דופקת קערה של פסטה ברוטב רוזה
באותו הנושא: