4 תשובות
נראה שיש לך הרבה זמן(אלא אם כן יש לך בלוז הרבה דברים אחרים).
אולי כדאי לחכות עם זה איזה יום כדי להעלים את תחושת החוסר מוטיבציה.
אפשר לעשות עם חברה או אפילו כמה כדי להפוך את האווירה לנעימה יותר
שואל השאלה:
זאת עבודה בזוגות. ואני וחברה שלי שתינו לא משהו בתנך ולשתינו אין את הדחף לעשות..
דווקא לי כן יש אבל זה ממש קשה לי תנך..
תגמרי עם זה ביום יומיים אחר כך תרגישי טוב עם עצמך
לא תוכלי להתחמק מזה, אלא אם לא תגישי את העבודה
מה החומר? אולי אצליח לעזור לך