18 תשובות
איכס לא
כן
חד משמעית לא.
אני אוהב להיות עם החברים שלי כי הם קורעים אותי מצחוק אבל הבצפר שלי הוא פשוט עלוב, אין לו תקציב למשהו נורמלי.
את המבנה לא
את המורים חצי
את הילדים כן
אמ
את המורים חצי
את הילדים כן
אמ
כלל לא
לא.
לא, איכסה
אוי כמה שלא.
אני אוהבת את המבנה, הילדים אבל המורים מזעזעים
לא.
לאא
את המבנה כן!!
את המורים חצי כזה, לרוב כן
את הילדים כיאלו בכללי הם סבבה אבל לא יותר מזה
את המורים חצי כזה, לרוב כן
את הילדים כיאלו בכללי הם סבבה אבל לא יותר מזה
הוא נחמד
כן את הילדים פחות
לא ממש
הוא בסדר
לא, ניראה כמו בית חולים.
באותו הנושא: