16 תשובות
חצי קלאץ'
אני מכור
שונאת..
מכורהה לדבר הזה
אנונימית
אוהבת קצת כי גם ככה אני לא מתחברת לאינסטה הרבה רק לפעמים אם משעמם לי
לא, זה גם עושה תמונות מרובעות אי אםשר לשלוח תמונה מבלי לחתוך אותה או להשתמש בזה שעושה לבן בצדדים
יחסית