5 תשובות
זה בסדר לגמרי בהצלחה (;
למה מאוחר בת כמה את? כאלו מה מרגיש לך שמאוחר? השעה? רק בוקר
זה בסדר בהצלחה:)
זה בסדר ברור
אף פעם לא מאוחר.
זה בסדר.