8 תשובות
יש בטלגרם את עונה 14
שואל השאלה:
אין לי יס אני בהוט
בטלגרם זה דרך הצאט של הרובוט
שואל השאלה:
ראיתי קישור אבל לא הבנתי איך זה עןבד
תפעילי אותו ואחרי זה את יכולה לרשום לו את השם של הסדרה והעונה וזה נותן לך
יש ב-yes vod
שואל השאלה:
איך רואים דברים בטלגרם?