8 תשובות
יש בטלגרם את עונה 14
שואל השאלה:
אין לי יס אני בהוט
אין לי יס אני בהוט
בטלגרם זה דרך הצאט של הרובוט
שואל השאלה:
ראיתי קישור אבל לא הבנתי איך זה עןבד
ראיתי קישור אבל לא הבנתי איך זה עןבד
תפעילי אותו ואחרי זה את יכולה לרשום לו את השם של הסדרה והעונה וזה נותן לך
יש ב-yes vod
יס
שואל השאלה:
איך רואים דברים בטלגרם?
איך רואים דברים בטלגרם?