5 תשובות
ראית יותר מדי 'החיים זה לא הכול'...
מוזר.. בשביל מה הם התגרשו אם הם גרים יחד
אנונימית
מה הקטע פה?
הם חייבים לגור בנפרד הם לא יסתדרו ככה!
זה קורה המון.
אחרי כל המריבות והבלאגן והדרמה שעושים ממשהו קטן, מגלים שהרבה מזה היה שטויות ושאפשר להיות ידידים טובים. ולאט לאט מתקרבים..
וזה בעיקר כשמעורב בזה ילד או ילדים, אבל לא בהכרח..
החיים זה לא הכל עלה לך לראש