8 תשובות
הוא חושב שזה חמוד
אולי את נמוכה?
שואל השאלה:
אני 1.58 וחצי רק לידיעתך , אני לא נמוכה.
אנונימית
חה. את נמוכה בקטע מפחיד.
אנונימית
זה לא כזה נמוך לאישה ^
אבל כן, בגלל הגובה שלך כנראה.
אני כזה: מה הלוואי עליי 1.58 אני 1.55. וזה כינוי חמוד (:
אנונימית
גם חבר שלי קורא לי קטנה ואני 165, זה חמוד כזה לדעתי